Städningen klar

Nu är jag klar med städningen, och balkongen blev så fin. Så nu ska jag övertala min kompis att vi ska sitta där ikväll och dricka rosévin =) Det är så mysigt. Massor av blommor, solstolar och sen har jag fått ett litet parasoll av min kompis som man fäster i kanten. Så gulligt.

Det tar emot att städa men när man väl har kommit igång så skulle jag kunna hålla på hur länge som helst. Man hittar bara mer och mer hela tiden. Men jag orkade inte ta allt, jag har i alla fall dammsugit och diskat och plockat undan =) JAg har ju faktiskt semester och vill inte böra den med att vara inne och städa heeeela dagen.

Nu hoppas jag bara att min kompis snart ringer så vi kan ta oss in till stan och fika. Supersugen på en riktigt god latte=)

Ha en bra dag

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0