Spakväll

Efter besöket hos Nadja bestämde jag och Sara för oss att vi skulle till Åhléns och handla lite spa produkter och gå hem och fixa oss. Jag skulle kunna köpa ihjäl mig på alla dessa saker.
Det blev i alla fall lite nagelack, ansiktsmask med CHOKLAD, oj oj oj, den luktade som om man skulle kunna äta upp den, och så bra var den, hårinpackning mm.
Vi åkte hem till Sara och åt middag, sedan hade vi köpt lite frukt och juicer, sen var det bara att sätta igång. Direkt efter alltihop kände man sig redan som en ny människa. Underbart. Man ska verkligen ta vara och hand om sig själv, det mår man verkligen bra av.

Tog lite kort, men någonting har hänt så det går inte att lägga in dom i datan =(

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket, åskar gör det med, hjälp =(

Godnatt allihopa.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0