Medusa

Goddag alla glada.

Igår var det en rätt så deppig dag från början, men sedan ordnade allt upp sig när jag mötte Sara. Vi åkte in till Karlaplan och åt lite lunch, gick runt på Fältöversten och tittade lite. Så ringde min lillebror och frågade om vi skulle med ut, nja tänkte vi men så blev i alla fall fallet =)

Vi åkte hem till mig och fixade oss, tog en drink och gick hem till Victor. Stället vi landade på blev Medusa i Gamla Stan, först tänkte jag bra, Neeeej en rock klubb, men jag kan säga att det var så länge sedan jag hade så kul ute. Vi dansade och drack och hade bara såååå kul.
Så dit bär det av flera ggr =)

Tack alla för en super solig kväll =)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0