Kryssning

Ikväll bär det av mot Helsingfors. Det ska verkligen bli så kul.
Och att man vaknade upp till strålande sol, ja, kan det bli bättre?

Båten avgår klockan 17.00 och middagen är klockan 20.00. Tycker det är så roligt att man har lite tid på båten innan, man kan gå runt och titta, duscha, dricka lite vin och fixa sig iordning.
Det som ska bli mest spännande att i morgon ska vi vara i Helsingfors hela dagen. Kul och se vad som finns där. Hoppas vädret blir så här hela helgen så man kan fortsätta på brännan.

Idag har jag lite att göra, först ska jag fixa lite hemma, hatar att komma hem när man vart borta och det är stökigt, sen måste jag till ödlorna en gång till så de får lite ny mat.
Sen det eviga dilemat. Packningen......
Jag lyckas alltid alltid alltid packa för mycket, ska jag till landet en helg kan jag ha med mig 5 par skor... Hmmmm... För att man är tjej eller?

Nu ska jag i alla fall försöka packa på ett bra sett =)

Hoppas att alla får en skön och rolig helg.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0