Harry Potter

Igår hade jag verkligen en heldag på stan.
Började dagen med en fika i centrum med Jozefine, sedan mötte jag upp Sara och Nikki för en dag på stan. Vi gick runt i flera timmar. Det var en sådan rea så man blev alldeles matt =)
Vi gick och fikade och kunde faktiskt sitta ute för det hade slutat regna.

Efter fikat mötte vi upp Anki och Larsson för att äta middag. Vi hamnade på Tacobar. Sedan var det dags för dagens höjdpunkt. Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag vet inte om jag ska säga att jag blev besviken eller om det var så att jag hade för höga förväntningar, men det var något som gjorde att den inte var som jag hade tänkt mig. Den var lite halv seg och det kändes som det inte hände så mycket. Eller så är det bara så att man blivit äldre sen man började se filmerna. Man kanske får tänka på att det är en ungdomsfilm. Men sen kändes det som att den inte alls var som i boken. Slutet var inte det i alla fall. Men nu har vi sett den och det är jag nöjd med.

Efter filmen åkte vi hem till Sara och kollade på våran favorit serie True Blood. Den är så otroligt bra. Vi drack lite vin och sedan började vi kolla på gamla kort. Hahahahahahahaha!
Vi skrattade så att vi grät. Vi bestämde oss för att scana in alla kort och lägga upp på Facebook. Snacka om att skämma ut andra=)
Jag och Sara har känt varandra hela livet och hittade så många söta kort när vi var bebisar. Naaaaaw.....
Det var faktiskt det bästa på hela dagen. Sitta och dricka lite vin och titta på kort=)

Nu är det dags för tvättstugan och diska lite =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0