Fredag

Godmorgon alla glada.

Idag är det fredag igen, fast just nu spelar det ingen roll vad det är för dag för det är SEMESTER =)
Jag har en hel vecka kvar och den ska jag utnyttja till max. Grönan, Vaxholm, Fjäderholmarna, och bara göra vad jag vill. Fast det har jag gjort hela sommaren i alla fall men den sista veckan känns alltid speciell.

Nu fick jag precis ett sms av en tjejkompis, vi ska åka och sola, nej inte ute, får det finns ingen sol i det här landet. Vi ska sola solarium. Jag tänker inte komma tillbaka till jobbet blekare än när jag gick på semester.
nej, nu blev jag bitter också. Men ärligt talat, jag har vart leig i 3 veckor och inte legat på stranden en ända dag. Vad är det då???

Nej nu slutar jag skriva, annars blir det bra klagomål på allt =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0