Dålig uppdatering

Hej hej alla glada.

Var ett tag sedan jag skrev, fast är det semester så är man inte hemma så mycket. Vädret har fortfarande vart välsigt dåligt, men i helgen var det jätte fint väder med sol och värme.
I fredags var jag ute med några kompisars bår, det var verkligen super mysigt. Jag måste skaffa mig en egen båt =)

Inatt har jag sovit så otroligt dåligt, somnade vid halv ett, sen har jag vaknat med massa ryck var 20e minut ungefär. Har jordens hjärtklappning. Hmmmm, undrar vad det beror på? Tycker att det är så otroligt läskigt när man har hjärtklappning som inte vill gå över.

Idag ska jag hitta på något med Sara. Vädret är mulet men det känns som om det är varmt ute i allafall.
Funderar på att lägga mig i sängen en liten stund till och kolla på en film, annars kommer inte jag orka denna dag tror jag. Känner mig bakis och sliten, fast igår gjorde jag ingenting. =/

Skriver om en stund igen.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0