Ändring av livsstil?

Idag har jag faktiskt mått lite halvdåligt. Och jag vet precis var det beror på. Alldeles för lite sömn och mat och alldeles för mycket roligheter. Absolut inte så att jag har festat dygnet runt  hela sommaren. Fast jag tror nog att kroppen säger ifrån efter ett tag ändå.

Så nu har jag bestämt mig att börja ett nytt och hälsosammare liv. Absolut inte att jag ska bli en tråkmåns som inte gör någonting, men jag ska börja med dagliga promenader nu när vädret tllåter, äta regelbundet och försöka att sova ordentligt.

Jag tror bara att rör man på sig tillräckligt och äter ordentilgt så kommer man bli som en ny människa.

Xoxo från en ny piggare och gladare tjej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0