Vill sova

Men måste plugga. Har 2 prov och 2 inlämningar tills imorgon. Snyft. Ögonlocken bara hänger.

Har vart hemma hos Sara och spelat wii =) Man känner verkligen att det tar. Vi testade den där fit-brädan så nu har vi våra egna profiler, med längd, vikt, mål mm.
Så häftigt, den räknade ut vikt och BMI när man stod på den, precis som en egen personlig tränare men mycket, mycket roligare.
Denna kommer vi nu kämpa med varje dag ända fram tills jag åker.

Nej, nu måste jag plugga.....

Puss på er alla lyckliga som får lägga er och sova.

Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hejhej! ^^ allt bra? Tycker du också att något är väldigt jobbigt med kylan varje år? :), kommentera gärna mitt inlägg ”Kylan,kylan.. SUCK -.-” då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-12-09 @ 23:12:27
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0