Va? Inte har väl vi?

spelat wii ikväll igen =)
Fast idag var vi nog lite sega, vi dansade inte ens utan körde bara sport resort, men det var kul ändå, vi har blivit helt besatta av cyklingen, såå kul.

Lucian i kyrkan idag var jättefin, fick lite julkänslor, men dom försvann direkt när man kom ut därifrån och möttes av detta underbara regnväder. Alla som sagt att det skulle snöa i hela landet idag, men icke sa nicke.

Denna helgen har vart riktigt rolig, hatr haft nåt att göra varenda sekund känns det som och det är alltid kul. Speciellt nu när jag saknar min älskling så mycket, så slipper man bara sitta och längta och vänta. Men om 16 dagar, så smäller det=)

Nu ligger jag i sängen och känner att ögonen sakta börja sänkas lite, så nu ska jag bläddra lite i mina skvallertidningar jag fått av mamma, sedan blir det natti natti för mig, jag vet inte varför, men jag måste alltid läsa något, hur trött jag än är, kan inte bara lägga mig ner och blunda.... Konstigt egentligen.

Sov så gott alla söta därute ♥

Puss puss

Och massa extra pussar till min babe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0