Tvättstugan och julmarknad

Godmorgon på er alla denna söndag och andra advent.
Hoppas att ni sovit gott, det har jag iaf =)

Middagen hos min storasyster var mycket trevlig, var kul att träffa dom igen. Fick en superdod middag, något indiskt och sedan efterrätt. Smaskigt.
Efte middagen följde jag med mina förälrdar hem en stund och spelade alfapet och drack ett glas vin. Ett trevligt avslut på lördagen.

För övrigt var lördagen ingen bra dag för mig, vet inte varför, kände mig bara allmänt nere. Så hoppas på en bättre dag idag.

Om ett tag har jag tvättstugan, det ska bli rikitgt skönt, sen bär det av på julmarknad (om de inte regnar, då det är utomhus) med mamma, mysigt.

Ikväll kanske vi åker till något köpcentrum och börjar kolla julklappar, man kanske får lite inspiration på vad man önskar sig när man väl går i affärer och så, för just nu stå det still.

Vad önskar ni er i julklapp?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0