Sveriges snyggaste ID kort

går i år till Michaela Elfgren. Nooooot! Hahaha.

När jag var ute och gick på min promenad (känner mig sååå duktig) så ringde pappa och sa att vi skulle skaffa nytt ID till mig eftersom mitt har blivit stulet. Han hade lite bråttom så vi var tvunga att åka direkt, som tur var va jag nästan hemma, men hann inte hem och byta om och så. Så ni kan ju bara tänka er hur det kortet blev. Hahaha =) Jaja, det är ju trots allt bara ett ID kort.

Sen åkte vi iväg och min snälla underbara pappa handlade mat till mig. Igen!

Nejdå, vi är inte alls bortskämda =)

Så nu sitter jag här och avnjuter en god köttfärssås och kollar O.C =)

Sen ska jag ta mitt bad som jag skulle ta för ett par timmar sen och vänta på att mamma ringer.
Hmmm? Mycket plugga det blev ev idag =)

Puss på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: simone

H,aha dom blir aldrig bra :P

2009-12-07 @ 16:09:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0