Sovit som en stock

God morgon alla glada.

Inatt har jag verkligen sovit som en stock, hann inte läsa många sidor förens ögonen stängdes. Låg och snoozade lite i morse men nu är jag uppe med en kopp kaffe bredvid mig.

Idag blir det att plugga hela dagen, sen ikväll blir det skola, ska även hinna iväg till centrum och köpa ett ett sådant där andrahandskontrakt uthyrningspapper så jag har det klart, har hittat en kille osm vill hyra så när vi skrivit på alla papper skickar jag in de till min hyresvärd. Ska också hinna med all leta fram en lastbil eller dylikt som kan köra ner mina saker.
Börjar få lite smått panik, vet inte hur jag ska få ner allt. Släp, då måste jag även ha bil så en liten lastbil eller nåt hade vart perfekt, helst någon man kan lämna där nere också så man slipper köra upp den igen.

Hmmm, känns som om tiden rinner iväg. Samtidigt om jag längtar så känns det lite stressigt faktikst, just för möblernas skull.

Nä, det blir att googla tunt lite nu.



Denna hade vart helt perfekt, men statiol har inte så man kan hyra här och lämna där...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0