Söndag och 4e advent

Herregud, det är redan 4e advent, kändes inte som om det var längesedan man tände det första ljuset och idag ska man tända det sista. Tiden bara rinner iväg och om 4 dagar är det julafton och om 10 dagar får jag äntligen hålla om min babe igen. Som jag längtar!. Nu var det alldeles för ländesedan jag fick pussa på honom, men snart blir det ändring på det.

Igår var jag och mamma på julkonsert, vilket var väldigt mysigt, julkänslorna kommer fram lite mer och mer och jag hoppas verkligen att snön får stanna kvar under hela julen.
Efter konserten åkte vi hem till mamma och pappa, jag tog en promenad med Fanny ner och mötte pappa vid jobbet, han slutade vid halv tio och Fanny tycker det är roligt att möta upp honom. Vi åkte hem och åt krustader med hummerstuvning. Mums! Drack lite vin och kollade på The Pacefier med Van Disel, den är lite roligt faktiskt.

Sen blev jag så trött så strax innan tolvtiden begav jag meig hemåt och kröp nr i sängen med mitt älskade korsord.

Idag bär det förhoppningsvis av till Ikea med Sara, längesedan jag var där, alltid lika kul att gå runt och titta, men det blir nog inte att handla så mkt eftersom jag ändå flyttar snart. Nu har jag ju kastat massa massa saker och då känns det onödigt att fylla på med nytt, det får vänta tills jag flyttar ner =)

Ikväll blir det middag och wii hemma hos Sara, en mysig avslutning på veckan. Imorgon är det dock jobb igen men bara 3 dagar denna vecka så det känns skönt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0