Snöööö

Godmorgon denna måndag.

Idag vaknade jag upp och såg att jag fått ett sms av min babe. Finns inget underbarare att börja dagen med att få ett gulligt sms. Det kommer jag att leva på idag.

Vaknade upp till både ett sms och massa snö, helt vitt utanför fönstret =) Kanske man kan få lite julstämming iaf, om den nu får stanna kvar.

Idag blir det nog att städa och plocka lite här hemma. Har mailat men chef och frågat om jag kan komma in och jobba lite. Har nästan ingen skola nu och betygen är satta så jag kommer att bli knäpp av att bara gå hemma när alla andra jobbar. Så jag hoppas att jag kan komma in och jobba lite denna vecka. Egentligen ska jag bara jobba nästa vecka och i mellandagarna, men som sagt, alla andra jobbar ju ändå så det kan bli lite tråkigt att bara gå runt hemma och inte ha något att göra.

Men i dag blir det lite fix och så, Sara slutar tidigt idag så kanske kan möta upp henne när hon har slutat.

Hoppas att ni får en bra dag alla söta därute.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0