Så galet snygg i håret

Idag använde jag mitt presentkort som jag fick av mina föräldrar i julklapp, slingade och klippte, blev såååååå snyggt. Satt hos frisören 2 timmar, dock tyckte jag att det blev liiiiiite kort men det växer ut och allt det slitna är borta =)
Slingorna blev iaf supersnygga, lägger upp en bild sen, just nu känner jag mig not so fresh.

Tack mamma och pappa ♥

Idag har jag jobbat, det var lite smått segt och jag mådde inte alls bra, denna hosta vägrar bara att försvinna. Tror helt ärligt att jag har hostat sönder ett revben, och jag ska baaaaara vara frisk när jag åker på onsdag, då ska jag ju till min darling ♥  Så får se hur det blir i morgon, det var ju väldigt lugnt idag och jag skulle behöva åka till läkaren och få en strak hostmedicin och kolla att jag inte börjar få lunginflammation. Uuuuuuuuuuu!

Nu sitter jag och Sara här, sista kvällen jag träffar henne innan jag åker, uuuuuuuuu. Fast vi kanske tar och ses imorgon med =) Hihihihi. Min älskade lilla Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0