Oj vad mycket snö

Vaknade upp av att de håll på att skotta snö som tusen här utanför. Äntligen säger jag bara. Så underbart, man blir genast så mycket piggare och gladare.

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll hemma hos Sara, vi möttes upp och gick till Willys och handlade mat. Vi gick hem till henne och lagade en galet god middag, vi köpte en flöskytterfilé som vi stekte på lite i stekpannan, sen fick den åka in i ugnen, till de hade vi en supersmaskig sallad, med fetaost och avocado samt bea blandad med creme fraisch... Mmmmm så gott det var.

Ja, sen blev det såklart wii också =)
Det blir bara roligare och roligare och vi blir mer och mer tävlingsinriktade, vi har hittat en massa roliga tävlingar och när vi klarar dom så öppnas det upp nya.

Igår kom även min lillebror hit och hjälpte mig med att gå upp på vinden (tom han tycker att det är lite läskigt) för att hämta lite kartonger, så idag har jag att göra, men först tänkte jag ligga kvar här i sängen en liten stund och surfa runt lite. Måste ju läsa mina dagliga bloggar och klockan är ju faktiskt inte ens halv nio =)

Funderar på att börja med en "dagens person", att varje dag skriva om någon som kankse har gjort något eller bara om någon speciell, allt från kändisar till familj och kompisar. Hmmm, ska nog göra det nu direkt =)

Puss på er och hoppas att ni får en bra tisdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0