Off to work

Och hur var det man gjorde nu då????

Har inte vart och jobbat på mitt jobb sedan augusti, men idag ska jag tillbaka igen för att jobba till jul så det känns inte som någon jätte ångest men ändå. Nu har man blivit så van med olika tider, man kan gå upp och koka kaffe, ta det lugnt, plugga lite, gå ut och gå osv, så det känndes lite konstigt när klockan ringde halv 6 och jag var tvungen att gå upp.
Men men, det är onsdag och om folk blir friska undr veckan så kanske jag inte behöver jobba =) Annars är det bara 3 dagar kvar av denna vecka och det ska man väl stå ut med =)

Förhoppningsvis blir det en massa pulkaåkning, inte alla som får göra det på jobbet =) Sedan ska den avdelningen jag ska vara på ha julavslutning idag så det blir också mysigt. Så denna dag ska någ gå bra tror jag. Hahaha, bara för det så fick jag ångest =) Nej Michan, skuta nu.

Hoppas att ni alla får en underbar onsdag vare sig det blir jobb, skola eller pulkaåkning =)


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0