Nu blir det sängen med en kopp te och marknadsföring

Ibland kan det bara vara så mysigt att få krypa ner i sängen med en kopp te på nattduksbordet och läsa, dock blir det att läsa i marknadsföringsboken ikväll då vi har prov på torsdag, tråkigt värre, men läser nog bara en liten stund, sedan går jag över till skvallertidningarna jag fått av mamma =) Kan ju inte avsluta en kväll med marknadsföring.

Ikväll har jag hunden här hemma, det känns skönt med lite sällskap faktiskt även om hon inte säger så mycket =)

Idag har det vart en bra dag fast jag inte gjort så mycket förutom att vart och fixat id och pluggat. Men jag har mått mycket bättre än i helgen iaf så det känns skönt. tror promenaden gjorde mycket också, fick komma ut och få lite luft.

Ska börja med promenader nu varje dag innan jag äter frukost, helt perfekt när man ändå är ledig, så kommer man hem och duschar, dukar upp frukost och sedan kan man börja med dagens plugg och andra aktiviteter.

Nu blir det nog inget mer inlägg idag, för nu bli det te och sängen.

Sov så gott alla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0