Myssöndag med Sara och Alex

Godmorgon på er.

Igår hade jag en riktig myssöndag med Sara och Alex. Det behövdes efter en liten halvdeppig helg. De kom hit med pizza och jag hade fixat massa cola och godis och annat gott. Vi satt i köket länge och bara pratade och hade tänt massa ljus, myyys. En riktig tjejkväll.
Sen åkte vi iväg och hyrde en film, den var riktigt bra. Borta bäst hemma värst.

Efter att dom hade gått så somnade jag som en stock, hade ju hållt på här hemma hela dagen med tvätt och plugg. Nu har jag även postat ansökan om att hyra ut i andrahand så jag hoppas verkligen att det går igenom så är det bara för mig att flytta sen.

Alex är helt underbar, hon skulle kolla om hon kunde låna en hästtrailer och en bil så hjälper hon mig ner med alla saker, så det ända jag behöver betala då är bensinen, hur snällt är inte det? Så underbart.

Vi båda går ju i skolan så vi har en hel del lediga dagar så om allt går som det ska så laddar vi bilen med massa musik och massa gått så drar vi. 2 Stockholmbrudar som ska ner till Skåne. Det blir nog bra =) Hon ska få en riktigt fin julklapp av mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0