Mot skolan

Känns som om jag har hunnit med hur mycket som helst fast klockan inte ens är 10. Fast egentligen har jag inte gjort så mkt, men jag har suttit och pluggat, vart nere och bokat tvättstugan, så har jag badat =) I love my badkar =)

Nu ska jag snart bege med till skolan, men jag önskade att jag fick stanna hemma och fixa i lägenheten, jag vill fortsätta att rensa och kasta, ihelgen blir det att gå upp på vinden (om jag får sällskap, är sååå rädd där uppe) och titta om jag hittar några flyttkartonger.

Hittade massa flyttbolag igår som jag mailade till och några har hört av sig, så när jag kommer hem så ska jag ringa runt och fråga vad de tar och så. Börjar närma sig nu och för min del gör det inget att möblerna åker ner när som, bara jag vet att de är nere så kan jag slappna av. Har ju mina föräldrar att bo hos under tiden, tänk bara att få mamma och pappas mat varje dag, vilket lyx =)

Nej, nu ska jag fixa det sista sen ska jag gå till bussen.....

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0