Min älskade blogg

Heeej min älskade blogg. Jag har saknat dig =)

Fyyy bubblan för att ha börjat jobba igen, nu förstår jag varför jag börjat plugga, hahaha.
Var heeelt slut igår när jag kom hem. Mötte upp Sara i centrum och inhandlade lite middag så åkte vi hem hit och lagade god mat och fastande framför massa avsnitt av GLEE =) Mycket rolig serie.

Sen somnade jag gott i min säng kan jag säga.

Idag var det upp tidigt igen, var ute hela förmiddagen och jag höll på arr förfrysa kan jag säga. Brrrrrrr vad kallt det har vart, inte för att man ska klaga, julkänslorna kommer ju mer och mer iaf, men jag har inte riktigt vart van att vara ute på samma sätt nu när man har pluggat. Men det är bara på med mössa, vantar och täckbyxor och se glad ut.
I morgon är det redan fredag och sedan är det bara ett par dagar kvar. Sedan får jag träffa min älskling igen.... Yeeeeeeeeey. Som jag längtar efter honom nu.....

Nu ska jag snart ta och fixa lite här hemma, ska ha avskedsfest för ig här imorgon kväll.....

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0