Måste ha vart galet snäll i år

Haj haj på er alla glada.

Hoppas ni alla hade en lika underbar julafton som jag.
Jag hade en helt lovley julafton om man bortser min dunder förskylning/allergi eller vad det nu är. Ljuger inte om jag säger att jag nös över 300 ggr igår, en hel toarulle gick åt till min stackars rinnande näsa. Men med lite alvedon så klarade jag dagen.

Vaknade på morgonen, hade fått ett paket kvällen innan av mamma och pappa som jag fick öppna när jag vaknade, ett presentkort på klippning och slingning, såååå glad, vill verkligen fixa mitt trista hår, så nu kommer jag vara fin till nyår när jag får träffa min älskling igen, om de nu har någon tid innan jag åker.
Vi 3 så drog vi till kusinerna, Kalle Anka såg vi på som vanligt, skulle inte för alla pengar i världen dissa Kalle för Anna, haha, sen blev det julmat, dock fick jag bara i mig 6 köttbullar och 2 prinskorvar =( Hade verkligen ingen matlust. Sen blev det fika och lite avec... Me ♥ Bailys (vet ej hur det stavas) och Betsy Sandberg choklad... Mmm mmmm mmmmmmm!

Sen tog vi oss hem, jag och min lillebror vill alltid ha våran egna julafton hemma hos mamma och pappa på kvällen med vin, skinkmacka och paketöppning. Jag fick verkligen allt jag hade önskat mig, helt otroligt. Jag måste ha vart galet snäll i år. Kan lägga upp bilder sen.

Just nu ligger/sitter jag i sängen med min nya mjukisdress (kommer att bo i den) och dricker kaffe i min rosa lattemugg. Känner mig som en prinsessa =)

Dock kollade jag mig i spegeln och ser totalt likblek ut, måste åka och sola, kan iof vara förskylningen, vaknade även idag med huvudvärk och rinnande näsa, men tagit två alvedon så det ska nog bli bra snart.

Idag blir det hem till farfar och äta lunch/middag, storasyster med familj kommer också så det ska bli riktigt trevligt =)

Miljarder tack min älskade mamma och pappa för en underbar julafton med allt mys och fina paket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0