Malmö dag 1

Nu är jag äntligen i Malmö hos min älskling.

Igår körde pappa mig till stationen på morgonen, det var lite sorligt faktiskt, började gråta på tåget, men när jag kom fram så kändes det mycket bättre.
Babe mötte upp mig på stationen, så åkte vi hem till honom och tog det lite lugnt och fikade innnan vi åkte i väg och handlade.

På kvällen lagade han, JA JUST DET, HAN, en supergod middag, och han BAKADE bröd, det var något italienskt bröd med mozarella och någon italiensk skinka i. Såååå gott, och sedan gjorde han egna köttbullar, lite italienska dom med med basilika och så i. Det var en riktigt smarrig middag.

Ikväll ska vi hem till någon av hans kompis och fira nyår, det känns lite läskigt, har inte täffat någon av de tidigare men det ska bli kul iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0