Lördagsmorgon

Godmorgon på er.

Idag känner jag mig riktigt utvilad, så skönt. Var hemma hoss mamma och pappa igår, vi åt middag och drack lite vin, en mysig lugn kväll. Vi kollade på På Spåret och Skavlan, och jag måste bara säga att jag tror inte att jag tycker om Dolph Lundgren om jag ska vara riktigt ärlig, kan verkar vekligen tro att han är någonting, nej usch, men i övrigt var det 2 mycket bra program och Kristian Look och Fredrik Lindström gjorde På Spåret mycket bra. 2 roliga killar.

Gick hem strax innan elva och somnade som en stock, drömde en dröm om Supernatural inatt =) Drömde att jag var ute med killarna i serien och jagade demoner, de lärde mig hur geväret fungerade och jag hade väldiga problem med de, var en massa knappar som skulle tryckas in osv, men till slut så lyckades jag skuta en demon alldeles själv =)

Snart ska jag upp till mina föräldrar och hämta dammsugaren =) Min har gått sönder så jag får låna derar tills jag köpt en ny, känns bara sååå tråkigt att lägga ut pengar på en damsugare, roligare kan man väl ha. Iof så flyttar jag snart så kanske inte behöver köpa någon just nu heller =)




Nya Supernatural gänget =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0