Kultingfeber?

Tror jag har fått kultingfeber =) En lättare variant av svinis har jag kommit på, ett ganska så gulligt namn. Haha. Nej men skämt och sido, har legat och hostat precis heeeela natten, snoret rinner och jag är helt orkeslös, pappa som ville att vi skulle åka till apoteket i går och köpa hostmedicin men jag sa att de inte behövdes. Galet onödigt för i natt hade jag behövt en hel flaska kan jag säga, men det får bli att köpa idag istället. Orkar inte detta mer. Mått dåligt en vecka.
Och på onsdag ska jag bara vara frisk för då ska jag åka till min älskling, yeeeeeeey. och då ska jag vara frisk som en närkärna =)

Idag ska jag ta mig till centrum och fixa min klocka som jag fick i julklapp, den var alldeles förstor så den måste förminskas lite, men dom öppnar inte förens klockan 12, sen blir det även apoteket. Sara vill åka in till stan och gå på mellandagsrean, vore mys men vet inte om jag orkar, men lite frisk luft är ju aldrig fel, men har en känsla av att vi inte kommer att vara ensamma i stan så.
Ikväll ska vi iaf på bio och se Imaginarium of doctor parnassus, de ska bli väldigt kul att se den faktiskt. Hoppas att den är bra, men med skådisarna som är med kan den nog inte vara annat, annars får man väl sitta och njuta av skönheterna istället =)

Nej, nu måste jag försöka ta mig upp ur sängen och diska lite, har inte gjort ett skit här hemma känns det som. Men är man sjuk så är man =(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0