Julafton

Vaknade hur tidigt som helst idag, huvudet dunkar, snoret rinner, halsen gör ont och jag bara nyser, men det hör väl julen till =) Ska försöka lägga mig en stund sen igen och vila, hoppas på att bli bättre till eftermiddagen då vi ska hem till kusinerna och äta, men just nu är jag inte ett dugg sugen på julmat. blääää. Haha, dock är klockan inte ens halv åtta så det kanske inte är så konstigt =)


Igår kväll var jag hemma hos föräldrarna och klädde granen, en 27 årig tradition, mys. Vi gjorde även knäck och chokladtryffel. Jag älskar verkligen julen, dock kan den ibland kännas lite sorgsen, men det är nog bara för att jag saknar farmor och morfar lite extra just denna dag. Tomt utan dom på julen, men annars är det hur mysigt som helst. Speciellt nu när det är massor av snö ute. Snart ska jag ta och väcka lilla vovven och gå ut på en promenad, fast känner jag henne rätt så kommer hon att vilja ligga kvar i sin lilla säng ett bra tag till =)

Massa julkramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0