Jaha

Godmorgon alla pigga.

Själv har jag vart vaken i 2 timmar redan, satt med mitt arbete igår men kunde inte hålla ögonen öppna så jag somnade så det var bara att gå upp i ottan för att fortsätta. Men nu är det iaf inskickat och jag är inte nöjd för 5 öre, men jag har aldrig i mitt liv ens öppnat en marknadsföingsbok så ska man helt plötsligt göra en  egen affärside. Men men , jag har gjort det jag har kunnat och jag har iaf skickat in det, mer kan jag inte göra, och som jag sagt så satsar jag inte stenhårt på detta ämne då jag tycker att det är väldigt jobbigt.

Nu tänkte jag att jag skulle sätta mig och söka lite jobb i Malmö och Hässleholm, tänkte titta om det finns något extrajobb på någon restaurang eller cafe. Jag kommer plugga hemifrån och då kan det vara skönt att ha ett jobb att gå till ibland än att bara sitta hemma, då tror jag att jag kommer att bli knäpp =)

Så förhoppningsvis så får jag något, nu när jag vart i Malmö så ser man ju restauranger och cafén precis överallt, så så svårt kan det väl inte vara att få ett extra jobb.

Ja, vi får se hur det går, ska börja med att logga in på arbetsförmedlingens hemsida =)

Wish me goodluck =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0