Jaha, då var man hemma igen då

Nu har jag kommit hem, tåget blev ca en timma försenat men jag hann med både sista tunnelbanan och Lidingöbanan så det var skönt iaf.
Kom hem till en välstädad lägenhet, men en tom sådan, saknar redan min babe så oerhört, vet inte hur jag ska klara denna månad.

Blir ju bara värre och värre för varje gång, jum mer man är med varandra och så, men men, får väl se fram emot när vi ses igen, känns som om jag kommer att springa rakt in i hans famn och aldrig släppa taget när jag ser honom stå där på perrongen =)

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, sen ska jag drömma om älsklingen.
Har satt klockan tidigt imorgonbitti, har en massa att plugga.

Godnatt på er alla söta därute.

Och till min babe vill jag bara säga: Massa kyssar till dig, hoppas att du kryar på dig och sover så gott nu. Miss you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0