Ingen bra dag idag

Nu har jag städat färdigt i lägenheten så nu är det här superfint och mysigt. Luktar rent.
Planterade mina hyscinter jag fick av mamma imorse i fina krukor med vitmossa nu fick jag lite julstämmning av den lukten.

Känner mig lite nere idag, vet inte riktigt varför, känner mig ledsen och trött, kanske är det vädret, alldeles mörkt och grått, fast klockan inte ens är ett så känns det som om hon är hur mycket som helst.
Så saknar jag min älsking massor =(

Ska laga lite lunch nu, fiskpinnar och broccoli, sexigt värre, sen blir det ett långt skumbad, tänkte köra på ordentligt med att raka benenm smörja in med brun utan sol och sen fixa naglarna. Kanske man känner sig lite piggare och fräschare.

Ikväll blir det middag hos syster yster, ska bli mysigt iaf. Hade inte pallat att bara sitta hemma idag.

Ska försöka plugga lite också om jag har den lusten, annars kryper jag ner i soffan med lite tända ljus, en bok och en filt och inväntar kvällen.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej;))

2009-12-05 @ 16:04:41
URL: http://olsentwiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0