Fredagsmys med mamma och pappa

Hemma!

Skulle egentligen ha slutat klockan två men vi jobbade in nästa veckas lektion så vi är lediga då, så detta var sista lektionen i kommunikation. Känns lite tråkigt, det har vart en väldigt rolig lektion faktiskt.

Föredraget gick jättebra och vi fick beröm.
Det hade inte märkts att vi var nervös när vi stod där framme men inombords kändes det som om jag skulle skaka sönder =)
Men övning ger färdighet.

Ikväll blir det hem till mamma och pappa och äta lite middag och dricka lite vin, det ska bli mysigt. Ska sitta och plugga imorgon så det blir skönt med en lugn kväll.

Imorgonkväll ska vi hem till min storasyster, ha inte träffat henne på ett år så det ska bli kul, innan dess så träffades vi på farmors begravning för 2 år sedan och innan dess inte på typ 10 år, att det kan bli så fast man bor i samma stad, han är iof mycket äldre än mig och min lillebror och så är hon från pappas förra förhållande så vi är bara halvsyskon, men det ska bli riktigt kul iaf.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll, nu ska jag bada =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0