En galet bra lördag

Godmorgon mina söta.

Igår var det en väldigt mysig dag. Åkte iväg och fixade min klocka med mamma, fick ett nytt stort badlakan, me like =) Sen mötte jag upp Sara och vi åkte in till stan. Vi var inte ensamma kan jag säga. Vi började med att äta frukost på Waynes Coffe, pepparkakslatte och bagel, sen gick vi runt ett tag, men det var så mkt folk i affärerna så det var inte ens roligt.

Men jag hittade en till present till älsklingen, som vi kan ha på onsdag (haha lät som det skulle vara nåt snuskigt, men det är ett spel, jag älskar spel och han läser ändå inte min blogg så)
Sen köpte jag tandblekning, det var det ända, men eftersom bion började halv sju så hade vi ett par timmar på oss så vi strosade runt och avslutade med en middag på Pizza Hut.

Bion var otroligt bra. Oooooootroligt bra. Så tråkigt bara att veta att det var Hedge Ledgers sista film, och att det var under den inspelningen han dog, men dom hade gjort det galet bra med Depp, Farell och Law, så det var som vilken film som helst,men tanken på att inte få se nåt mer nu. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.

Säger bara: SE DEN!

Efter bion åkte vi hem till min mamma och pappa och drack lite vin och åt räkcokail, galet mysigt.

Hade en helt perfekt lördag.

Idag ska jag packa ihop resten av lägenheten, Sara kommer hit sen och hjälper mig att bära upp allting på vinden, vågar som sagt inte gå dit själv =)

Puss

Hedge Ledger i filmen The imaginarium of doctor parnassus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0