Dags för SJ att sänka priserna

Jaha. Förseningar och fel på tåget. Ovanligt, oki bara 20 min än så länge men nu står vi i Södertälje och kommer inte härifrån, fel på motorerna.
Sist jag åkte hem från Malmö så var vi över 1,5 timmar försenade. Oki att jag inte ska upp och jobba imorgon men ändå, skyhöga priser och alltid är det något fel.
Säger det, jag åker inte kommunalt ifrån Södertälje kl tolv på natten. NO WAY.

Jag blir galen, jag vill hem och sova, men det verkar inte bli så, som det känns nu så kommer jag att missa sista tunnelbanan, precis som sist, men då hade jag pappa som jobbade natt så att han kunde hämta mig, men idag är han ledig, så det blir väl nattbussar. Kul värre säger jag bara!

Dags att sänka sina priser kanske!

Måste ju vara minst en timme sent för att att man ska få ersättning för biljetten vilket också är konstigt, jag menar man har valt ett tåg så man ska komma hem i tid med tunnelbana mm. Inte springa runt med massa packning och leta nattbuss mitt i natten.

Suck, suck, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0