Dags att hålla föredrag

God morgon alla söta.

Hade så svårt att somna igår, låg och tänkte på en massa saker och kunde bara inte somna. Sen har jag sovit oroligt hela natten, tur att det är fredag iaf.

Idag har jag bara en lektion, jag och Ani ska hålla ett informationstal, det värsta är att vi har inte kunnat setts någonting privat så jag ska snart röra mig till skolan så ska vi sitta en stund i cafeterian. Jag har börjat lite och skulle fortsätta igår men jag hade hjärsläpp eller något liknande. Kom inte på någonting att skriva. Men så kan det vara ibland.

I värtsa fall får vi stå där opch bara prata på, man får väl hitta på efter hand =) Nen, det ska nog gå bra det här. Hoppas bara jag inte somnar stående =) Fast har iof vart med om värre nätter så det ska nog gå bra.

Ikväll blir det hem till mamma och pappa för att äta lite middag, ska bara ta det lugnt, kanske spela något spel och drick lite vin, måste sitta och plugga hela helgen så då vill jag känna mig pigg och utvilad.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0