Blääää

Usch, vaknade upp helt svullen i halsen och en dunkande huvudbärk. Dock inte bakis, hade ju avskedsfest för mig här hemma igår men kände mig redan häning på jobbet, så jag åkte hem och tog ett bad och kände mig inte partysugen för 5 öre, men kändes inte så kul att ställa in en timme innan alla kom, så det var bara att se glad ut.

Det gick bra och vi hade det jätte mysigt, men redan strax efter elva kände jag febern smyga sig på och halsen svullna igen, så sällskapet gick iväg och festade någon annanstans och lilla jag hoppade ner i sängen, lite småtråkigt men vad ska man göra.

Det var iaf kul att de kom och jag fick säga hejdå till dom jg inte kommer träffa innan jag åker.

Idag har jag legat i sängen hela dagen, men kände nu att det var dags att gå upp, inte kan man ligga i sängen hela lördagen heller, så jag har precis vart uppe och duschat lite, sen kanske det bär av hem till mamma och sedan ska vi gå på Gospel =) Det är faktiskt himlans roligt och väldigt bra.

Känner mig lite piggare nu, men med lite smink, luft och mat i magen så kan det nog inte bli bättre =)

Hoppas att ni alla får en trevlig lördagskväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0