Ännu ett prov

God morgon på er.

Då var det bara upp och plugga igen då. Efter marknadsföringen har jag nämligen prov i Arbetsmiljö och Säkerhet. Suck, kan det inte bara ta slut snart?
Men nu är det som sagt bara ca 2 veckor kvar så det är bara att stå ut. Sen blir det jul och lite jobb, sen åker jag ner till Malmö och firar Nyår med min älskling, jag längtar så jag spricker, kommer ju inte att träffa honom innan dess om jag inte flyttar ner mina saker iof, då kanske jag åker förbi och pussar lite på honom =)

Efter provet idag ska jag kanske upp till lillebror och fixa lite, skulle ju göra det förra veckan men det blev inte av så jag ska se om jag ska göra det idag istället.
Sen blir det hem och plugga, ska ha redovisning i morgon i kommunikationen och jag är verkligen klar med heeeela arbetet. Not! Så jag vet vad jag har att göra ikväll och i morgon bitti iaf. Men jag vet vad jag ska göra så nu är det bara att få ner det på papper. Vi ska hålla ett informationstal. Så som jag sa, jag har en idé men det ska bara ner på papper och så ska jag kunna formulera mig rätt också.

Hmmm, men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0