2 prov och 2 inlämningar idag

Godmorgon.

Herregud vad dagarna går fort, redan torsdag idag och det känns som om jag skriver godmorgon i varenda inlägg =)

Inatt jag har sovit väldigt oroligt, drömt konstiga drömmar och sådär. Kan ha att göra med denna dag tror jag, som rubriken lyder så har jag ju en del idag. Börjar med första provet 10.50 sen har jag det andra klockan 14.00.
Därför är jag uppe nu, så jag kan läsa på lite extra, fast till det nationella kan jag inte plugga så det känns ändå skönt på något vis.

Efter skolan ska jag hämta sötnosarna på skola och dagis, så jag kommer inte hinna blogga så mkt idag, men jag kommer tillbaka ikväll =)

Ha en underbar torsdag alla söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0