Matchen som slutade 0-0

Igår var jag på mtachen mellan DIF-Göteborg. Tyvärr slutade den 0-0. Domaren hade ju inte alla hemma igår känns det som. Det var ett par spännande målchanser men inte mer en det.
På matchen var det jag, Micke, Sabina och Lars. Det var riktigt kul faktiskt.

Efter matchen mötte vi upp Pyskosfjärilen och Pyskosmyggan Harry B James för att ta en öl.
Galna som vi är så satt vi mest och bara skrattade, skrattade så att jag fick ont i magen min. Människor alltså. Hur står det till hos vissa?
Man undrar verkligen ibland.
Att vissa människor kan vara så otroligt elaka, falska, egotrippade mm. Och jag säger då det, INGEN vågar vara elak mot någon av mina kompisar. Och jag vet att jag har dom på min sida om bågon skulle vara elak mot mig.

Fortsätter detta inlägg i ett nytt inlägg.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0