Lyckad kväll

Kvällen igår blev mycket lyckad och de var kul att alla kom med masker på sig, den ena galnare än den andra. Jag tror att jag testade allihopa =)
Tipspromenaden och snapsstafetten var roliga och alla var så duktiga, och självklart var det ett lag som vann allt. Det firades med glädjesång och hopp.

Alla verkade nöjda och glada.




 



Så här såg jag ut igår



Jag och min lillebror Victor

Folksamling och leken "jag har aldrig"



Världens bästa Sara



Vinnar laget
GRATTIS



Jag med min egen designade mask =)



Fredrik hade också fixat sin egna mask =)



Party people



Hmmm, vet inte alls vilka dessa två är =)



Långben var på besök =)



En turtles och Långben =)



Jag gömde mig bakom Långbensmasken =)



Jocke tyckte min mask var fin



Kvällens läskigaste mask



Naaaaaw Christian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0