Elaka, falska, egotrippade människor

Jag blir faktiskt så arg och ledsen bara jag tänker på det. Att människor verkligen tror att de kan bete sig precis hur som helst, att de tror att människor kan ta hur mycket som helst. Man kan ta mycket och lite därtill, men inte allt. Man orkar inte efter ett tag. Det säger liksom bara stopp, nu räcker det.

Det jag blir mest arg på är att det är ofta de snälla människorna som råkar ut för allt, som får ta all skit fast de är dom som är oskyldiga och kanske dom som har gjort mest goda gärningar.
Man behöver absolut inte älska alla människor, det gör inte jag heller. Men när man är/har vart kompisar så måste man i allafall kunna reda ut saker och ting, inte börja sprida falska rykten omkring såg så de snälla få stå där och ta emot som idioter. Man ska ta vara på sina vänner, för en dag kanske man behöver dom mer en någonting annat, men vem vill vara vän med någon som går och snackar en massa skit och sprider falska rykten? Det som gör mig mest arg är att personerna ifråga inte kan komma fram direkt och prata om det nu skulle vara något, nej, man går och snackar med alla andra.

Det är tur att jag har mina vänner och min famiilj. Jag vet vilka jag ska lita på och jag vet vilka som är mina verkliga vänner.

Jag älskar er allihopa......

                        


                    

           

Kommentarer
Postat av: psykosfjäril

Haha, där slog du huvudet på spiken granbanan.



Nu ska du höra på fan... får ta en jävla vinkväll så ska du nu få höra mer historier. intrigerna i 50 har inget stopp. funderar på om vi ska sitta med hagelbössa och börja skjuta ner folk, det vore något.

2009-08-31 @ 17:20:54
URL: http://angelicaifemtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0