Snart helg

Nu är det äntligen helg snart igen, underbart med dessa korta arbetsveckor. Fler sådana vill vi ha.

Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket, ganska så skönt faktiskt, annars brukar det vara så att man gör massor med saker efter jobbet så kommer man hem sent. Men ikväll har jag bara fixat och donat lite. Suttit vid datorn och lite annat.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, så nu blir det att krypa ner under täcket och läsa min nya bok: Aldrig fucka upp av Jens Lapidus, den verkar väldigt bra, tyckte om han andra bok: Snabba cash, så jag hoppas att denna är lika bra, hatar att läsa böcker som börjar segt så man lägger ifrån sig dom, vill komma in direkt.

Godnatt på er

Kramar från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0